loading...
پرشین هاب|persianhab
آخرین ارسال های انجمن
رضا سارانی بازدید : 389 1394/07/09 نظرات (0)
دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار و امیر حیدری بنام من بی اون با بالاترین کیفیت
تنظیم ، میکس و مسترینگ : امیر حیدری

 

 

 

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار و امیر حیدری نام من بی اون :

من بی اون تنها خسته دنیا

اون رفته بی من تنها دنیا

من بی اون تنها خسته دنیا

اون رفته بی من تنها دنیا

اگه این ثانیه ها یه روز عقب بره

تو رو کنارم ببینم زندگیم قشنگتره

اگه این دقیقه ها بدادم برسن

یه روزی دستات تو دستام میرسن

همین که هستی کنارم قلبم آروم میگیره

توو خوابم یه دنیا درگیره تقدیره

همین که هستی کنارم قلبم آروم میگیره

تو خوابم یه دنیا درگیره تقدیره

♫♫♫♫♫♫

من بی اون تنها خسته دنیا

اون رفته بی من تنها دنیا

من بی اون تنها خسته دنیا

اون رفته بی من تنها دنیا

اگه این ثانیه ها یه روز عقب بره

تو رو کنارم ببینم زندگیم قشنگتره

اگه این دقیقه ها بدادم برسن

یه روزی دستات تو دستام میرسن

همین که هستی کنارم قلبم آروم میگیره

توو خوابم یه دنیا درگیره تقدیره

همین که هستی کنارم قلبم آروم میگیره

تو خوابم یه دنیا درگیره تقدیره

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 9.50 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت

 

.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وبسايت پرشين هاب از سال 1394 شروع به فعاليت در زمينه هاي مختلف كرده است و يك سايت تفريحي با امكانات و خدمات رايگان است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 592
  • کل نظرات : 1346
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 160
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 83
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 240
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,346
  • بازدید ماه : 2,968
  • بازدید سال : 43,421
  • بازدید کلی : 2,234,046